« Назад
Обява за набиране на персонал за
Общинско социално предприятие в Община Кирково
Община Кирково в качеството си на бенефициент по проект „Социалното предприемачество –социална и професионална интеграция на лица от уязвимите групи в община Кирково”, съгласно договор за безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.010-0313-C01, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, процедура BG05M9OP001-2.010 „Развитие на социалното предприемачество”
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
I. АДМИНИСТРАТИВНИ СЛУЖИТЕЛИ НА СОЦИАЛНОТО ПРЕДПРИЯТИЕ
1. Управител на Социалното предприятие – 1 щатна бройка
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- средно образование
- допълнителна квалификация/обучение – компютърни умения – Word, Excel, Интернет
- висше образование ще се счита за предимство
- професионално направление в сферата на социалните услуги и озеленяване ще се счита за предимство
- професионален опит ще се счита за предимство
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- автобиография /по образец /;
- декларация по образец;
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- копие от диплома за завършено образование;
- декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни /по образец/
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
Отговаря за управлението на социалното предприятие; контролира за спазване законосъобразността и целесъобразността на извършваните от предприятието дейности и разходи; координира работата на служителите на социалното предприятие, преглежда и ревизира тяхната работа; разпределя и делегира задачи и отговорности на служителите на предприятието; упражнява оперативен контрол на задачите на членовете на екипа; съблюдава изпълнението на времевите графици; контролира отчетността, проверява и наблюдава работата на доставчиците и изпълнителите.
2. Счетоводител на Социалното предприятие – 1 щатна бройка
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- средно образование;
- допълнителна квалификация/обучение – компютърни умения – Word, Excel, Интернет;
- висше образование ще се счита за предимство;
- професионално направление – счетоводство и контрол или икономика ще се счита за предимство;
- професионален опит ще се счита за предимство
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- автобиография /по образец/
- декларация по образец;
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- копие от диплома за завършено образование;
- декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни /по образец/
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
Отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените разходи от социалното предприятие; регистрира и документира всеки разход и свързаните с него счетоводни документи; подготвя ведомости, финансови доклади и взема отношение по финансови въпроси, свързани договори за услуги, доставки и строителство; подготвя и извършва плащания; изготвя документи, съгласно методите за финансово управление на предприятието.
II. СЛУЖИТЕЛИ ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ НА ПАЗАРА НА ТРУДА ЗА РАБОТА В СОЦИАЛНОТО ПРЕДПРИЯТИЕ:
– Хора с увреждания с право на работа; Лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица-безработни младежи до 29 годишна възраст; Безработни младежи с трайни увреждания, безработни младежи от социални заведения, завършили образованието си ; Продължително безработни лица за период по-дълъг от 12 месеца; безработни лица с трайни увреждания; Безработни лица – самотни родители (осиновители) и/или майки (осиновителки) с деца до 5 годишна възраст; Безработни лица, изтърпели наказание лишаване от свобода; Безработни лица над 54 годишна възраст; Безработни лица с основно или с по-ниско образование и без професионална квалификация; Други групи безработни лица – зависими; Бездомни лица, лица без никакво образование и лица пострадали от насилие.
1. Работник озеленяване – 16 щатни бройки
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
– умение за работа в екип;
– комуникативност;
– мотивация за работа.
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- автобиография /по образец /;
- декларация по образец
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- пенсионно разпореждане (за кандидати, придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и са в трудоспособна възраст и кандидати, придобили право на пенсия за трудов стаж и възраст)
- експертно решение на ТЕЛК /НЕЛК (копие) ако е приложимо.
- декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни /по образец/
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
- Поддръжка на паркови и градински площи;
- Отглежда дръвчета, храсти, цветя и други растения;
- Извършва текущи операции по плевене, торене и поливане на тревни площи, градини, дървета, храсти и саксийни декоративни цветя.
- Периодично коси тревните площи като им предава естетически вид.
- Отговаря за чистотата на градинските площи.
- При необходимост изпълнява и други възложени задачи.
- Извършва обща сезонна работа при изпълнение на други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността и имащи отношение към дейността на социалното предприятие за озеленяване и благоустройство;
2. Домашен помощник – 16 щатни бройки
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Основно образование;
- умение за работа в екип;
- комуникативност;
- мотивация за работа;
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- автобиография /по образец /;
- декларация по образец
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- пенсионно разпореждане (за кандидати, придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и са в трудоспособна възраст и кандидати, придобили право на пенсия за трудов стаж и възраст)
- диплома за завършено образование;
- експертно решение на ТЕЛК /НЕЛК (копие) ако е приложимо.
- декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни /по образец/
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
- Организира и осъществява ежедневни дейности, осигуряващи битови и социални условия, необходими за нормалния живот на потребителя на услуги;
- Съдейства за социалната интеграция на потребителите на социални услуги като ги насърчава и подпомага да водят активен и независим начин на живот в рамките на специфичните им възможности;
- При спешен случай незабавно информира роднините, личния лекар на потребителя и екипа на проекта;
- Предлага мерки за намаляване или отстраняване (ако е възможно) на рисковете в домашната среда на потребителя;
3. Технически организатор за група от озеленители – 1 щатна бройка
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
-основно образование;
– умение за работа в екип;
– комуникативност;
– мотивация за работа.
– професионален опит в сферата предимство;
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- автобиография /по образец /;
- декларация по образец
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- пенсионно разпореждане (за кандидати, придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и са в трудоспособна възраст и кандидати, придобили право на пенсия за трудов стаж и възраст)
- диплома за завършено образование;
- експертно решение на ТЕЛК /НЕЛК (копие) ако е приложимо.
- декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни /по образец/
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
Участва в разработването на техническа и технологична документация в цветопроизводственото стопанство и парковото строителство. Организира засаждането и грижите за дървесна, храстова и цветна растителност на открито или в оранжерии, подготвя посадъчен материали извършва размножаване на растенията, разработва проекти и аранжира и поддържа цветя в различни обекти. Участва в проектирането, изграждането и поддържането на паркова архитектура. Координира и наставлява работниците при изпълнението на поставените им задачи.
4. Сътрудник социални дейности – 1 щатна бройка
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
-основно образование;
– умение за работа в екип;
– комуникативност;
– мотивация за работа.
– професионален опит в сферата;
Необходими документи:
- заявление за кандидатстване;
- автобиография /по образец /;
- декларация по образец
- копие на трудова книжка или друг документ, удостоверяващ професионален опит;
- пенсионно разпореждане (за кандидати, придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и са в трудоспособна възраст и кандидати, придобили право на пенсия за трудов стаж и възраст)
- диплома за завършено образование;
- експертно решение на ТЕЛК /НЕЛК (копие), ако е приложимо.
- декларация за съгласие за предоставяне и ползване на лични данни /по образец/
- други приложими документи.
Описание на длъжността:
Извършва всички дейности, свързани с предоставяне на услугата "Домашен помощник" и ги прилага в работата си, координира дейностите на домашните помощници при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между домашните помощници, потребителите на социалната услуга и Екипа за организация и управление на проекта, окомплектова документацията, включително изготвя графици за почасово предоставяне на услугите и поддържа досиетата на потребителите.
5. НАЧИН ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА:
Конкурсът за заемане на длъжностите ще се проведе на два етапа: подбор по документи и интервю.
Място и срок за подаване на документи за участие:
Документите за участие в конкурса могат да се подават в сградата на Община Кирково, ул. „Дружба“ № 1, ет.3 стая № 27, всеки работен ден от 8:00 ч. до 17:00ч., в срок до 17.00ч. на 24.07.2018 г.
Обявата и образците на документи са публикувани и на интернет страницата на Община Кирково – www.kirkovo.bg.
Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати ще бъде обявен на Информационното табло в сградата на Общинска администрация и на електронната страница на Община Кирково.
Информацията за деня и часа за провеждане на интервю с допуснатите до конкурса кандидати, както и всички съобщения свързани с провеждане на конкурса ще бъдат обявени на Информационното табло в сградата на Общинска администрация и всеки кандидат ще бъде уведомен лично.
ПРИЛОЖЕНИЯ:
1. Автобиография
2. Декларация
3. Декларация за лични данни
4. Заявление
Кмет на община Кирково: п
Шинаси Сюлейман
« Назад
|