УВАЖАЕМИ ЖИТЕЛИ НА ОБЩИНА КИРКОВО,
СТАРТИРА ПРИЕМ НА ЗАЯВЛЕНИЯ ПО ПРОЕКТ BG05M9OP001-6.002-0032 „ПАТРОНАЖНА ГРИЖА + В ОБЩИНА КИРКОВО“
От 26.04.2021 г. започва прием на заявления за предоставяне и ползване на социално – здравната услуга по Проект BG05M9OP001-6.002-0032 „Патронажна грижа + в община Кирково“, по Процедура: BG05FMOP001-6.002 „Патронажна грижа +“, по Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
Патронажната грижа ще се предоставя в периода 01.06.2021 г. - 31.05.2022 г. със следните дейности:
- Медицинска подкрепа;
- Психологическа подкрепа;
- Домашен санитар.
I. За ползване на мобилната социално-здравна услуга, която ще се предоставя по домовете от квалифициран персонал, могат да кандидатстват:
Хора с увреждания, възрастните хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 г., лица поставени под карантина във връзка с COVID-19 и лица от рискови групи за заразяване с COVID-19.
След извършване на оценка на одобрените лица ще бъде предоставена комплексна услуга до 2 часа на ден - ежедневно или периодично, според потребностите, като не се допуска дублиране на дейностите с ползваните услуги/дейности по други програми и проекти.
Кандидатите за ползване на патронажната грижа подават следните документи:
- Заявление (по образец)
- Документ за самоличност (за справка);
- Документ за самоличност на законния представител – настойник, попечител (за справка);
- Експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие);
- Медицински протокол на ЛКК (копие);
- Други медицински документи - актуална епикриза и др. (копие);
- Удостоверение за настойничество/попечителство (копие);
- Декларация за събиране, използване и обработка на лични данни ( образец).
II. За предоставяне на социално – здравната услуга по проект „Патронажна грижа + в община Кирково“ набира следните специалисти:
- Медицински специалист /лекар/ – 1 бр. /договор за услуга/;
- Психолог – 1бр. /договор за услуга/;
- Домашни санитари – 20 бр. / на непълно работно време/.
Кандидатите за предоставяне на патронажната грижа подават следните документи:
- Документ за самоличност (за справка);
- Автобиография (по образец);
- Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
- Копие на документ за завършено образование;
- Копие на сертификат/и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти за социални услуги;
- Декларация от лицето, че е дееспособно лице, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност (образец);
- Декларация за обработка на лични данни (образец);
- Други документи.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА КАНДИДАТИТЕ ЗА ПЕРСОНАЛ:
Медицински специалист/лекар - 1бр., Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на договор за услуга.
Изисквания към кандидатите:
- степен на образование - висше;
- образователно-квалификационна степен – бакалавър, магистър;
- специалност –медицинска сестра; медицина
- да е дееспособно лице;
- да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- професионален опит - предимство;
Умения и квалификации
- компютърни умения – Word; Exсel;
- умения за работа в екип;
- мотивация и нагласа за работа в социалната сфера;
- комуникативна компетентност;
- организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността;
- отговорност и съзнателност.
Описание на длъжността: Предоставя медицински услуги в зависимост от конкретните нужди на потребителите.
Психолог – 1 бр., Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на договор за услуга.
Изисквания към кандидатите:
- степен на образование - висше;
- образователно-квалификационна степен – бакалавър;
- специалност – психология;
- да е дееспособно лице;
- да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
- професионален опит - предимство;
Умения и квалификации
- компютърни умения – Word; Exсel;
- умения за работа в екип;
- мотивация и нагласа за работа в социалната сфера;
- комуникативнна компетентност;
- организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността;
- отговорност и съзнателност.
Описание на длъжността: Оказва мотивационна, психологическа или друг тип подкрепа, на потребителите на услуги в домашна среда или консултиране; супервизия на персонала – за всяко назначено лице вкл. допълнителни посещения и срещи при необходимост и според потребността на обслужвани/обслужващи.
Домашен санитар – 20 бр..,Срок за работа в рамките на проекта - 12 месеца на трудов договор до 2 часа дневно на потребител.
Изисквания към кандидатите:
- степен на образование - начално;
- да е дееспособно лице;
- да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност, да е в добро физическо и психическо състояние;
- професионален опит - предимство;
Умения и квалификации
- умения за работа в екип;
- мотивация и нагласа за работа в социалната сфера;
- комуникативнна компетентност;
- организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността;
- отговорност и съзнателност.
Описание на длъжността: предоставяне на социална подкрепа на потребителите в дома или съпровождане извън дома, с иницииране на действия насочени към социални контакти; осъществяване на социална подкрепа на семейството на обслужваното лице. Документи за участие се подават от 24 април 2021 г. до 18 май 2021 г., вкл. всеки работен ден от 08:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:00 часа в административната сграда на община Кирково, с. Кирково, ул. "Дружба" № 1, етаж 3, стая 28. Подбора на заявленията се извършва от Комисия, назначена със заповед на Кмета на община Кирково.
Решението на Комисията, относно допуснатите до втори етап кандидати, вкл. часа и мястото на провеждане на събеседването се обявява на интернет страницата на Община Кирково – www.kirkovo.bg и на информационното табло на Общинска администрация – Кирково.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ МОГАТ ДА БЪДАТ ПОЛУЧЕНИ ОТ СТАЯ № 28 ИЛИ РАЗПЕЧАТАНИ ОТ САЙТА НА ОБЩИНА КИРКОВО - www.kirkovo.bg.
Приложения:
1. Документи за кандидатстване – Домашен санитар:
- Заявление за кандидатстване;
- Длъжностна характеристика;
- Декларация за лични данни;
- Декларация;
- Автобиография.
2. Документи за кандидатстване – Потребители на услугата:
- Заявление за участие;
- Декларация за лични данни;